Vi är några pedagoger från Staffanstorp och Hjärup som har fått möjlighet att komma iväg på en stor teknikmässa i London. Ni kan läsa om vilka vi är och naturligtvis kommer vi att blogga om allt kring vår resa.

onsdag 13 april 2011

Blogg

Nu har jag arbetat med min datorblogg en hel del och känner att jag är mogen att dela med mig av den. Bloggen är absolut inte färdig men det finns redan nu en hel del att hämta därifrån. Du hittar inlägg i mitten och dessa kan skifta från gång till gång men i högerspalten finns trevliga länkar till hur andra arbetar med IT i skolan och i vänsterspalten finns dels en del sidor med program för nerladdning men också länkar till onlineverktyg.
Ni är välkomna att besöka: AnneliesSenaste
Lämna gärna en kommentar på sidan med tips på vad jag kan tillföra sidan eller kring vad ni tyckt när ni provat något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar